Първото колоездачно офроуд събитие

Съдържание:

Видео: Първото колоездачно офроуд събитие

Видео: Участието ми на ултра крос триатлон Лъвско сърце 2021 / Lion heart 2021 amateur performance 2024, Може
Anonim

В неделя видяхме първото си офроуд събитие на пистите и асфалта на Съри, ето най-добрите части

Всичко започна с чаша топло кафе. Беше 8:30 сутринта на паркинга на Priory School в Доркинг и 35 от нас се бяхме събрали, за да се пораздвижим из някои от най-неоткритите чакълени пътеки в Съри.

След като всички взеха кафе Cyclist и се регистрираха, ние се организирахме в три групи с различни скорости, всички водени от капитаните на HotChillee. Тръгнахме на север от Доркинг към Ранмор Комън по първата ни чакълеста отсечка.

Образ

Извън утъпкания път

Беше оживено начало, рязко изкачване до чакълест път, който минава покрай Ranmore common, наслаждавайки се на емблематичните гледки към Съри Хилс на юг. След като се изравнихме, бързо бяхме на спускане в тесни чакълени превключвания, което ни накара да настроим уменията си за управление на велосипеда.

Оттам бяхме преведени през земеделска земя до следващия участък, минаващ от изток на запад през провинцията. Беше писта, която минаваше през гори и покрай полета върху твърдо натъпкана кал и пясък и стана ясно, че здравословните ни средни стойности от 30 км/ч днес ще бъдат тежки.

Продължихме към дъното на Уайт Даун, известен със своята сълзяща стръмност, и покрай Abinger Common. Тук поехме по пътя за Холмбъри Сейнт Мери, където се гмурнахме от пътя и се насочихме към противопожарен път, който се изкачваше до върха на хълма Холмбъри. Имахме по-стръмен и скалист противопожарен път надолу към Peaslake, който предлагаше комбинация от тръпка и технически предизвикателства.

Образ

Продължихме, изкачихме се до върха на Pitch Hill по писта, която ни хвърли двойно изкачване по чакъл. Участък от асфалт ни отведе до Shere, където се изкачихме Combe Bottom, откъдето намерихме пътя си по горски пътища чак до Ranmore, обичайни за бързо спускане по Denbies Vinyard обратно до началната ни точка.

Там състезателите, екипът на списание Cyclist и капитаните на HotChillee се отпуснаха за още едно кафе Cyclist, заедно с бира от пивоварната Dorking и пици, предоставени от Calzone Kitchen.

Заповядайте при нас следващия път! Много благодаря на HotChillee за подкрепата.